اخبار رستلینگ به تاریخ 18 بهمن 1393
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اخبار رستلینگ به تاریخ 18 بهمن 1393
نوشته شده در شنبه 18 بهمن 1393
بازدید : 806
نویسنده : صادق

.:: مصدومیت رومن رینز و ست رولینز ::.

در شوء راء هفته گذشته ، پس از اینکه دشیلد با کمک دنیل براین موفق به شکست وایت فمیلی شدند دین امبروز شیلد را برای همیشه از بین برد و بالاخره پس از مدت ها بحث و جدال به این گروه پایان داد. دین امبروز با اجرای کرب استامب ( فینیشر ست رولینز ) روی ست ، رومن و دنیل براین دو تن از اعضای گروهش یعنی ست و رومن را راهی بیمارستان کرد اما وضعیت ست در حال حاضر بد تر از رومن رینز است. امکان اینکه رینز بتواند در راء این هفته مقابل امبروز بازی کند کم است و در صورتی رینز در این مسابقه حضور نداشته باشد ، مسابقه به نفع دین امبروز به اتمام خواهد رسید.

.:: مسابقه نامبروان کانتندر برای کمربندهای درجه 2  ::.

با توجه به درگیری های اخیر رایبک و بد نیوز برت و همچنین درگیری بد نیوز برت با اون بورن ، در شوء اسمکدان هفته آینده یک مسابقه نامبروان کانتندر برای کمربندهای درجه 2 بین رایبک و اون بورن برگزار خواهد شد که برنده این مسابقه حریف بد نیوز در الیمینیشن چمبر بر سر هردو کمربند خواهد شد.

.:: مسابقات فعلی ثبت شده در الیمینیشن چمبر ::.

در حال حاضر 3 مسابقه برای الیمینیشن چمبر به ثبت رسیده :

Elimination Chamer For Myppv Champion

Cm Punk , Kane,...

Shawn Michaels Vs John Cena For Challenger Myppv Or W.H Champion

Daniel Bryan Vs Bray Wyatt For W.H Champion

.:: بازگشت سازمان ::.

در توییتر و مصاحبه ها بسیاری از استارهای فعال کمپانی مجازی خواهان مسابقه براک لزنر و استون کلد در رسلمنیا می باشند و خیلی ها اعتقاد دارند که در صورت پیروزی لزنر سازمان برگردد. استون کلد با این مسابقه موافقت کرده و در توییتر نیز حرف هایی علیه لزنر زده اما براک لزنر هیچ واکنشی نسبت به استون کلد انجام نداده و ظاهرا علاقه ای به انجام این مسابقه ندارد.

اما اگر لزنر موافقت کند ، مسابقه استون کلد و براک لزنر در رسلمنیا 2 به ثبت خواهد رسید.

.:: شیوه برگزاری PPV ها در سال آینده ::.

شیوه برگزاری پی پر ویو ها بعد از رسلمنیا 2 به شکل زیر خواهد بود.

1- Extreme Rules

2- Payback

3- Money In The Bank

4- Survivor Series

5- Summerslam

6- Battele Ground

7- Hell In A Cell

8- Night Of Champions

9- Tlc

10- Royal Rumble

11- Fast Lane

12- Wrestlemania 3

.:: مصاحبه با کریس جریکو / باتیستا ::.

از دو شخصیت غائب کمپانی مجازی که در حال حاضر فعالیتی ندارند دو مصاحبه به صورت همزمان انجام شده.

مایکل کول :

اگه شما جای دنیل براین بودید حاضر می شدید به خاطر جری لالر عضویت در وایت فمیلی رو قبول کنید؟

پاسخ کریس جریکو : بله چون یکی از وظایف ماکمک به استار ها و احترام به هال آف فیمر هایی ست که زندگیشون رو در این راه دادند و دنیل با اینکه تصمیم سختی رو گرفت اما به درستی گرفت!!

پاسخ باتیستا : اگر جای دنیل بودم حاضر میشدم عضویت در وایت فمیلی رو قبول کنم...میدونم که بری وایت چه آدم سمجی هست و میدونم که راهی هست که از دستش خلاص شد...ولی اگر به خاطر جری این کار رو نمیکرد ممکن بود بلای بدتری هم سر جری بیارن.پس منم جای دنیل بودم قبول میکردم که کسی این وسط آسیب نبینه.

مایکل کول :

خیانت دین امبروز به شیلد رو به نفع کی میدونید...حق با رینز و ست هست یا دین؟

 

پاسخ کریس جریکو : خب واضح هست سث و رومن بخاطر ندونم کاری دین امبروز شانس مین اونتر شدن در رسلمنیا رو از دست دادند و بخشیدن همچین ادمی با همچین کاری واقعا سخته!!

 

پاسخ باتیستا : خیانت دین به شیلد یه کار احمقانه بود هرچند اون گفته بود خودتون نخواستین که من بمونم اما اگر نگاهی به ماجرا بندازیم میبینیم که همه چی بر میگرده به دین و مقصر دین هست...من هم جای رومون و ست بودم دیگه قبول نمیکردم که دین عضو گروهمون باشه با اون همه کاری که انجام داد.

مایکل کول :

عملکرد بری وایت در شوء ها از نظر شما چطوره؟

 

پاسخ کریس جریکو : عالیه درسته که من با کشتی گیران هیل زیاد خوب نیستم اما نباید از حق بگذریم بری وایت هم کار با میکروفونش خوبه و هم بازی کردنش و به معنای واقعی ی یک هیله تمام عیاره به طوری که من تک تک مسابقاتشو دنبال میکنم

 

پاسخ باتیستا : بری وایت از قبل بهتر شده عملکرداش و کار های پر هیجانی انجام میده و به شخصیتش کاملا میخوره...اگر چه یکمی سمجیشو کم تر کنه خیلی بهتره

مایکل کول :

مسابقه دلخواه شما برای مین اونت رسلمنیا چیه ؟ دلیل؟

 

پاسخ کریس جریکو : بستگی داره اونموقع قهرمان ها کی باشند اما اگه تا اونموقع قهرمان ها همین دنیل و پانک باشند مسابقه ی سی ام پانک در مقابل براک لزنر رو میخوام دلیلش هم اینه که دو کشتی گیر درجه یک کمپانی رو در روی هم قرار میگیرند یکی لزنر و اف فایوش یک طرف و پانکو جی تی اس هم یک طرف
Beast vs BEST

 

پاسخ باتیستا : راک و جان سینا...راک چون خیلی وقت هست خبری ازش توی مای پی پی ویو نیست و جانسینا هم عملکردش از قبل بهتر شده و همه دوست دارن مسابقه این دو اسطوره رو ببینن...البته به غیر از این مسابقه مسابقه بین استیو آستین و براک لزنر هم میتونه جالب باشه چون که واقعا مسابقه حساسی هست به خصوص اگر سر بازگشت سازمان باشه...اگر هم باشه و این خطری میشه برای کشتی کج گیرانی که به سازمان قبلی خیانت کردن از جمله خود من...





مطالب مرتبط با این پست
.